środa, 23 grudnia 2020

Wesołych Świąt Bożego Narodzenia


Wesołych Świąt Bożego Narodzenia życzę:

  • mojej rodzinie, krewnym;
  • moim koleżankom i kolegom;
  • moim pracodawcom, zleceniodawcom, współpracownikom;
  • moim studentom;
  • czytelnikom moich książek;
  • czytelnikom moich artykułów na tym blogu;
  • czytelnikom moich artykułów do czasopisma Controlling i Zarządzanie;
  • energetykom;
  • bumarowcom;
  • narciarzom;
  • księgowym;
  • i wszystkim, których pominąłem.

A tym, którzy zamykają nam wokół biznesy, skazują nas na naukę, pracę i życie zdalne, zabierają nam zarobki, nie pozwalają mi prowadzić szkoleń, nie pozwalają mi w ogóle uprawiać sportu, nie pozwalają mi wychować kolejnych pokoleń narciarzy, chcą na nas przymusowo testować produkty medyczne ... niech Bóg wybaczy!

Bo ja im nie wybaczę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz