Ww. zdarzenie stanowi paralelę ogólnego stanu tego ośrodka. W zasadzie nie wiadomo już od kilku lat, czy ruszy, w jakim zakresie ruszy ośrodek oraz dlaczego nowa kolej na Buczynkę o całkiem przyzwoitych parametrach nie została do tej pory uruchomiona. Nowa? Rok produkcji urządzenia Tatraliftu to 2013.
Z informacji na forum narciarskim wynika coś takiego:
Czy Korbielów doczeka się kiedyś takiej "rewolucji", jak Szczyrk? Potencjał do tego tam jest nieziemski (ach, te wysokości nad poziomem morza). Ale fakty do potencjału mają się nijak. Nie da się ukryć, że uruchomienie Buczynki (szybka kolej długa na 1,6 km i piękna trasa długa na ok. 2 km) stanowiłoby poważny krok naprzód. Ale ona sobie tak "stoi" już od pięciu lat!
A czeska strona lanove-drahy.cz podaje nast. parametry nigdy nieuruchomionego krzesła, (prawdopodobnie także niespłaconego):
Sedačková lanovka Buczynka, Korbielów
Technické parametry lanovky :
Typ lanovky : | osobní visutá jednolanová dráha oběžného systému s odpojitelným uchycením čtyřmístných sedaček | |
Výrobní typ : | SLO-4 | |
Tažná větev :
|
pravá | |
Umístění pohonu : | dolní stanice | |
Systém napínání : | hydraulický | |
Přepravní kapacita : | 2000 osob/hod | |
Šikmá délka : | 1451 m | |
Dolní stanice : | ||
Horní stanice : | ||
Převýšení : | 310 m | |
Výkon hlavního pohonu : | 430 kW | |
Průměr dopravního lana : | ||
Maximální dopravní rychlost : | 5,0 m/s | |
Čas jízdy : | ||
Časový interval sedaček : | 7,2 s | |
Vzdálenost sedaček : | 36 m | |
Počet sedaček : | 86 | |
Počet podpěr : | 13 | z toho 3 tlačné |
Výrobce : | Tatralift | |
Zařízení je v provozu od roku : | dosud nezprovozněno (výstavba 2014-2015) | |
Rekonstrukce byla v roce : | nebyla | |
Původ lanovky : | Tatralift Kežmarok - testovací lanovka v areálu výrobce (2013-14) | |
Rok výroby : | 2013 |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz