wtorek, 27 kwietnia 2021

Dla prawników. Test psychologiczny


Wskaż, które z odpowiedzi są Ci bliższe:

1. Przedsiębiorstwo planuje przeprowadzkę Twojego biura do pomieszczeń typu

open space.

    a) Jest to fajny pomysł, będzie okazja do wymiany doświadczeń z innymi.

    b) Temat jest nieprzemyślany, gdyż mój charakter pracy wymaga spokoju i skupienia.


2. Dostałeś ofertę pracy na stanowisku doradcy ministra finansów.

    a) Świetnie, będę miał (miała) okazję nauczyć czegoś nowego szefa.

    b) Obawiam się, że nie mam wystarczających kompetencji na to stanowisko.


3. Raczej preferuję ubrania w kolorach:

    a) jaskrawych;

    b) stonowanych.


4. Dobra analiza finansowa powinna zawierać:

    a) możliwie dokładny opis wszelkich możliwości;

    b) wskazanie jednej kluczowej ścieżki postępowania.


5. Przed kupnem samochodu:

    a) szczegółowo analizuję; wszelkie aspekty transakcji;

    b) kupuję po prostu samochód, który mi się podoba i na który mnie stać.


6. Usłyszałeś (usłyszałaś) na zebraniu krytyk ze strony koleżanki z innego działu.

    a) Traktuję te słowa jak atak przygotowany przez osobę , która chce mi zaszkodzić.

    b) Już o tym zapomniałem (zapomniałam).


7. Chcesz iść na rozmowę do szefa w sprawie podwyżki.

    a) Analizuję , czy warto poruszać ten temat i czy ta rozmowa mi nie zaszkodzi.

    b) Przecież to jasne, ze dzięki mojej dobrej pracy w ostatnim roku podwyżka mi się należy.


8. Pliki na Twoim komputerze:

    a) zawsze przyporządkowuję do odpowiedniego katalogu;

    b) zawsze mam kłopot ze znalezieniem właściwego.


9. Jesteś w kinie, Sąsiedzi pałaszują chrupki i głośno piją jakieś napoje.

    a) Powinno się takich wyprowadzić z kina.

    b) Generalnie nic nie szkodzi, przecież takie są zasady w kinie i prawie każdy tak postępuje.


10. Firma podczas upałów pozwoliła na przychodzenie do pracy w klapkach i krótkich spodenkach.

    a) Uważam, że to świetny pomysł.

    b) Praca to nie plaża i tu obowiązują odpowiednie zasady.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz