wtorek, 7 września 2021

Szlus!


Dzień dobry Mój Czytelniku!

Dobrnąłem do 1000 postów na tym blogu i chyba... wystarczy. Zamykam blog o celu popularnym (popularyzatorskim?), natomiast zainteresowanych odsyłam do dwóch nowych stron mojego autorstwa:


1) Blog o nartach

https://blogonartach.blogspot.com/

Tu poruszana będzie tematyka narciarska, w tym:

- informacje o wyjazdach z instruktorem (to znaczy ze mną);

- relacje z wyjazdów;

- opinie o stacjach;

- przegląd przez inwestycje narciarskie.



2) Szkoła ekonomii

https://szkolaekonomii.blogspot.com/

Tu poruszana będzie tematyka ekonomiczna, jednakże w formie minimalistycznej (stricte merytorycznej i informacyjnej), a nie (jak dotychczas) popularnej, w tym:

- informacje o szkoleniach;

- materiały szkoleniowe;

- dane ekonomiczne i analiza danych ekonomicznych;

- wyjątkowo opinie na temat zdarzeń i transakcji.


Nie będzie już natomiast, może niestety, postów popularnych.


Dziękuję i zapraszam! Ponad 80 tysięcy wyświetleń uważam za wielki sukces, mój i Wasz!




4 komentarze: