W przypadku bytomianki atakującej Eurowizję jest zupełnie inaczej. Pani Katarzyna jest przede wszystkim znana z ... reklam. Konkretnie z reklam firmy LINK4. Na tyle świetnie zrobionych, że mają na "jutubie" rekordy wyświetleń. Ostre rokowe brzmienia, znakomite aranżacje taneczne, no i ta "Kaśka".

Ale "Kaśce" chyba doskwiera zaszufladkowanie. I ciągle próbuje wybić się w inny sposób - Playboy, nagi teledysk, teraz Eurowizja. W końcu - to atawizm - ładna i utalentowana kobieta chce oznajmić światu, że ... jest ładna i utalentowana.

Szczerze mówiąc wolę panią Katarzynę oglądać w znakomitej rokowej reklamie firmy ubezpieczeniowej, niż w cukierkowatej Eurowizji. Choć poszukiwanie ścieżki wybicia się inną drogą rozumiem. Mimo wszystko warto kibicować dziewczynie z reklamy mieszkającej w najpiękniejszym architektonicznie ale też najbardziej zaniedbanym mieście na Śląsku, tj. Bytomiu (czytaj: Ciekawe Miejsca - Bytom. Tu małpa naprawdę zepsuła wartościowy zegarek).
A mój zapał w tym kibicowaniu podkręca jej miejsce urodzenia: Ruda Śląska (artykuł o tym mieście ukaże się wkrótce, po reaktywacji cyklu "Ciekawe miejsca").

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz