sobota, 13 kwietnia 2019

Popieram staik naóczycieli! Bo szkoła óczy

Projekt: nowy móndórek dla óczennicy
Chciałem dziś nawionzać do głośnego tematu: straiku naóczycieli. Trzeba przeciesz pamientać, rze szkoła pełni funcje edukacyjnom.

Bez szkoły niebendzie poprawnej pisowni. To przeciesz warzne, bo inaczej artykóły bendom pisać nanalfabeci.

Co do zarobkuw. Widziałem te paski na 2750 złotych, to znaczy na wypłate takom. Tesz uwarzam, rze powinny oni zarabiać wiencej, nawet o te 30 proc. wiencej, czyli o te 1000 zł, co muwiom. Razem da to 3250 zł, to jusz lepiej nisz w Biedrące.

Wasz óczeń!

PS. Starałem się, jak mogłem, ale jeśli jednak popełniłem jakieś błędy, pamiętajcie, że mój dzisiejszy język nie odbiega rażąco od wyczynów rozmaitych "internautów", czyli de facto, produktów polskiej szkoły.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz